4 hours ago/قبل
7 Views

ليموزين مرسيدس …سيارات ايجار بسائق وبنزين …سيارة حديثة للايجار

Services - خدمات
Automotive Services - خدمات السيارات
Heliopolis, Al Matar, El Nozha, Cairo Governorate 4470351, Egypt

شركة ليموزين نصار لخدمات الليموزين والنقل السياحي تقدم اقوى العروض والخصومات على ايجار جميع انواع السيارات 01119920103 
بتدور على سيارة فخمة وأنيقة لحفل زفافك وتبهر ضيوفك؟ دلوقتي تقدر تأجر مرسيدس C180 كابورليه اللي هتحول اليوم المميز بتاعك لذكرى ما تنسيش!  
مرسيدس C180 كابورليه هي رمز للفخامة والرفاهية، بتصميمها الرياضي الأنيق اللي يخطف الأنظار ويدي لمسة من الرقي لأي مناسبة. سقفها المكشوف هيخلي الصور اللي هتتصوروا فيها تبقى أحلى وأجمل، وكمان هتعيشوا لحظات رومانسية وجميلة وسط الأجواء الطبيعية. سواء عايز تدخل بيها على القاعة بطريقة مميزة أو تروح بيها جلسة تصوير في مكان مفتوح، السيارة هتكون جاهزة علشان تحقق لك كل اللي في بالك.
مش بس شكلها اللي يلفت النظر، مرسيدس C180 كابورليه كمان بتقدم تجربة قيادة مريحة وسلسة، هتحس وأنت فيها كأنك بتطير، ده غير أنها بتتمتع بمواصفات أمان عالية علشان تبقى مطمئن طول الوقت.
مفيش داعي تدور كتير أو تشيل هم التنقل في اليوم المهم ده، كل اللي عليك هو تحجز دلوقتي، وهيتم توفير سائق محترف يكون معاك طول الوقت علشان تستمتع بكل لحظة من البداية للنهاية. 
للحجز أو الاستفسار، اتصل بينا النهاردة واحجز سيارتك قبل ما ينتهي المتاح. خلي يوم زفافك يوم من العمر بسيارة تضيف لمسة من الفخامة اللي تستحقها!
ايجار مرسيدس ,ليموزين مرسيدس ,سيارات للايجار بالسائق ,إيجار مرسيدس مع سائق ,تأجير سيارات مرسيدس بسائق ,سيارات مرسيدس للإيجار مع سائق ,خدمات تأجير سيارات مرسيدس بسائق ,إيجار سيارة مرسيدس فاخرة مع سائق ,سيارات مرسيدس للإيجار مع سائق فاخر ,تأجير سيارات مرسيدس بسائق فاخر ,سيارات مرسيدس للنقل مع سائق ,إيجار سيارات مرسيدس الفاخرة مع سائق ,خدمات تأجير سيارات مرسيدس بسائق فاخر ,ايجار مرسيدس كابورليه ,مرسيدس C180 للايجار 
للتواصل والاستفسار |
01101055099| 01119920103
العنوان |
12 شارع الحجاز ميدان المحكمة مصر الجديدة
موقعنا الالكتروني |
https://limousinenassar.com  

limousinney
Member since: 1 day
See all ads
011 * * * * * * * * *
Add to favorites/أضف إلى المفضلة
Add to compare/أضف للمقارنة
Report abuse/بلغ عن سوء إستخدام
© 2024 YouCanAd.com - Ads. for All, Find Anything Around You. All rights reserved.